گاه نوشت

آخرین مطالب

و چه میگذرد این روزها 😒😶

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ

سلام

این روزا یکم درگیرم حقیقتش..

یه پروژه جدید شروع کردم.. هیچ ربطی به رشتمم نداره 😐 بعضی ها تشویق میکنن و بعضی ها رک و غیر رک میگن علافی بخدا😒😂

فقط و فقط بخاطر دل خودمه که پیگیر میخوام بشم

دیگه مهم نیست برام تهش چی میشه..ادامه میدم یا نه اما مهم اینه ک پیگیر علاقم بشم.

اما موضوع دیگه چیه؟

چن روز پیش یاد رویای 15سالگیم افتادم و گفتم میشه یعنی؟ 

و ته دلم گف شاااید اونم بعد کلی سختی زیاد و در نهایت بی خیال شدم.

و مورد بعد آنکه میتونید باور کنید از ابان تا به الان هیچی خرید نکردم؟ : )

حتی یه روسری!✌

تازه ابان هم تنها هنرم خرید یه مانتو بود:/ وگرنه روسری و شال و شلوار لی و..

هیچی به هیچی..

-_-

خبر دیگه اینکه این قضایای توییتر افزایش ظرفیت و اینا رو نمیدونم درگیر دفاع و اینا شم یا ن 😒 حوصلش نیست اما احتمالا منم شرکت کنم 

مورد بعد عصر جدید واقعا دم اقای علیخانی گرم:)

برنامه بی نظیرش! اون پسر موفرفریه هیجان دار! و اون پسر بچه سنتی خوان و نقاشه! و اون شعبده بازه همشون محشرن :-)

و چه خوبه به همشون حسابی بها داده بشه..

مورد و حرف دیگ؟ کتاب خون شم والسلام

و در اخر خدا صبری بده ک من پذیرای غر غرهای مامان بزرگ باشم😐

از نصیحت در مورد درسس و مشق گرفته تا باز شدن بخت:| (اخه مامان بزرگ تو این سن؟! :/) تا گیر دادن به اینک فلان کار رو بکن و اون کار رو نکن!

و اخم هاش وقتی حتی من یه لحظه مقنعه یا روسری مشکی میپوشم:|

(از مشکی متنفر هستند ایشون و اعتقاد دارند دختر فقط باید رنگ قرمز و زرد جیغ بپوشه😂)


  • دلآشفت. ..

نظرات (۲)

خداوکیلی فقط چطور تونستی این همه وقت خرید نکنی؟😳😳خرید امید به زندگیه اصن
پاسخ:
نمیدونم چطور اصلا زنده ام تیارا😒😂😂
میفهممت تقریبا
ولی خب یه چیزی هم بگم خیلی هم تو فاز خرید زیاد نیستم😉
هروقت لازم داشته باشم بیشتر میخرم🤐🙋
ولی این تایم حس و حوصله خرید نداشتم درگیر چیزای دیگ شدید شده بودم😐

چه سایت فوق العاده قشنگ و زیبایی داری

منم به تازگی داخل بیان ثبت نام کردم ممنونت میشم به وبلاگ سر بزنی و اگه نظری یا پیشنهادی برای بهتر شدن سایتم داری بگی

پاسخ:
ممنون
ایشالله در زمینه ک دارید اموزش میدید روز به روز موفق ترشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی