گاه نوشت

آخرین مطالب

دوستدار نسبی تو ۱

شنبه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۳۱ ق.ظ

میدونی چیه؟

راستش من لودگی بلد نیستم..از عشوه های دخترونم زیاد سر در نمیارم

نمیتونم الکی قربون صدقه برم و جوری خط چشم بکشم که حالت چشمام خمار شه..

من زندگیو خیلی ساده میگیرم.

مهم نیس واسم که لباسای مارک بپوشم اما دوست دارم همیشه رنگ مانتو و روسری هام رو یکی کنم

از اینا نیستم که برم کافه و خیلی راحت ۲۰۰ تومن خرج کنم

من کافه میرم ولی..

نهایتا تا ۴۰ ۵۰ تومن سفارش میدم..

نمیتونم کفش پاشنه بلند بپوشم ولی عاشق کتونی ام.

سادگی رو به تمام چیزای دنیا ترجیح میدم .. ولی خب تو رو هنوز نمیدونم.

اما.. اگه قطعی بفهمم با تمام سادگی های ایده آل من از زندگی کنار میای برام عزیز ترین میشی و تا ابد کنارت هستم

ولی اگه قراره تو این ابعاد با هم متفاوت باشیم امیدوارم قبل عمیق تر شدن احساساتمون چیزی بین مون رخ نده

دوستدار نسبیِ تو _دلاشفت

میگم نسبی چونکه هنوز خودمم مطمئن نیستم دوستت دارم یا نه:)

  • دلآشفت. ..

نظرات (۱)

کافه‌های جای شما چه ارزونه :دی

 

سال نوتون هم مبارک :)

پاسخ:
ارزون ترین سفارش میدم 😅
سال نو شما هم با تاخیر زیاد مبارک 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی