گاه نوشت

آخرین مطالب

شرایط

پنجشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۴۳ ق.ظ

گفتم میدونید چیه خانم مشاور؟ من یکمی ناراحتم..

احساس میکنم واکنشم نسبت ب اون اتفاق زیاد از حد بود😅

شاید نباید اون کارو میکردم

ریکشن خاصی تو صورت مشاور ندیدم فقط بی مکث بهم هشدار داد که خودتو سرزنش نکن!

بهم گف که تو بهترین انتخاب رو از نظر خودت تو اون لحظه با منطق ات کردی پس رهاش کن..

 

آروم تر شدم .. صحبتش منطقی بود من اون لحظه خیلی تحت فشار بودم

درسته یکمم لجبازی کردم ولی اگ اون کارو نمیکردم شاید همش بعد ها حسرت میخوردم که چرا خودمو رها نکردم

چه بسا انتخاب دیگمم کارو خراب تر میکرد.

یه جا خوندم که نوشته بود : چرا ناراحتی از اینکه اشتباه کنی؟ مگه زندگی چندمته؟

 

تازگی رابطم با کتابای روانشناسی بیشتر و بهتر شده و این خوبه ب نظرم.

من یه عادت بدی ک دارم اینه ک شرایط نامناسب اطراف رو واسه خودم غول میکنم!! 🤔😐😅

و این عادت باید رفع کنم😅

  • دلآشفت. ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی