گاه نوشت

آخرین مطالب

نقاط خاکستری، سفید و سیاه

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶ ق.ظ

و من دارم به این فک میکنم هنوزم آدم مهربون هست!

آدمی که تو و وجودت هیچ منفعت براش نداره اما دغدغه منده 

و دیدن آدما به یه شکل و یه جور کار آسونیه .. انسان هم ک ذاتا عاشقِ کار آسون:)))))

برا همین اگ از کسی یه زخم بخوریم،  طعنه بخوریم همه رو یه دسته میزاریم..

چرا؟ چون آسونه..

قرار نیست اگ آستانه تحمل و گنجایش ظرفیت‌ وجودی مون تغییر کرد به همه آدم ها خرده بگیریم

واسه رسیدن به این نقطه هم خیلی باید بدوییم

صبوری کنیم و ..

گاهی اوقات زندگی بعضی شهدا ک میخونم حالم عوض میشه با خودم میگم دلاشفت ببین!

بیین هنوزم آدم درست حسابی هس! اخلاق بیین! منش و همه چیُ

بعد از خودم میپرسم من تو چ سطحی ام؟ 

و حقیقتا یه جاهایی خجالت میکشم یه جاهایی هم با افتخار سرم بالا میگیرم

اما یقینا قسمت خجالتی به قسمت افتخار میچربه و کلی جای کار دارم. و چه زمان و وقتی از الان یهتر؟

باور کنیم همه ادما مثل هم نیستن.. باور کنیم مقابل نقطه های سیاه آدما ..آدم خاکستری هم داریم..

سفید هم هست

و ما باید با سیاست انتخاب کنیم که چه میزان به هرکدومشون بها بدیم..🌱💜

  • دلآشفت. ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی