گاه نوشت

آخرین مطالب

بگیم یا نگیم؟

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۱۲ ب.ظ

گفتم اون درس مشکل دارم.. و استرس شدید دارم دیگ انقد از استرس ریز شده بودم که یه غلط علمی هم تو جزوه ای که استاد فرستاده بود پیدا کردم

و هی کلنجار رفتم که اخهچرا این طوری؟ 

دیگ دل زدم دریا و تو سامانه تدریسی به استاد پیام دادم

حالا حقیقتا نمیدونم استادا از اینکه بگی فلان قسمت تناقض داره ناراحت میشن یا از دقت دانشجو خوشحال؟

الان نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت🤦🏼‍♀️😶 هیچ کس هم متوجه این قضیه نشده بود :/

دیگ اگ انداخت منو پیشاپیش در جریان باشید 🙌 امیدوارم ذوق کند و به جاش نمره اضافه کند😂

در جواب فعلا گف بله کاملا درست میگین فایل اصلاح شده جدید میزارم چنل واستون 

 

لوکیشن این روزا : گریه واسه این درس😑 + ناراحتی غم بابا🤦🏼‍♀️ +  ته مایه امید ک میگ کم نیار😍

خیلی دعا کنید خلاصه😊😉

  • دلآشفت. ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی