گاه نوشت

آخرین مطالب

ناشناس بمونی

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۴۷ ب.ظ

تو گروهی اد شدم که بواسطه یه سایت مجازی بود

گفت رشتت چیه؟ معرفی کن !

و چقدر من از این دست سوالا طفره میرم،  اینکه بخوای خودت تو یه اسم و شهر و رشته خلاصه کنی..

یه آدم که سرشار از احساسات آغاز ارتباطی اش تو رشته و شهر خلاصه میشه ..:)

خودم معرفی کردم و پرده ناشناس بودن تو گروه برداشتم..

یکم که گذشت گفت دنبال جلب توجهی؟ یقینا داری خود سانسوری میکنی و چرند معرفی میکنی!

و من به این فکر کردم که ناشناس بودن تو مجازی مزایاش خیلی بیشتره

میدونی چرا؟ چون اگه یادداشت کنی من یه آدم ام ک جوانی شکست عشقی سختی خوردم و الانم که با مادرشوهرم دعوام شده حرفت کاملا قابل قبول میشه و آدم قابل اعتمادی

اما اگه یادداشت کنی که در حال نوشتن مقاله سومی

با شعار ِ شتر در خواب بیند پنبه دانه.. مواجه میشی

دلم میخواد یه روزی ، خیلی نزدیک به جای دیدن صفحات پرطرفدار امثال ریحانه پارسا ها

پویان ها و ..

دلمون لک بزنه واسه اپلود یه پست اخلاقی حرفه ای❤

  • دلآشفت. ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی