گاه نوشت

آخرین مطالب

رئیسی آمد .. :)

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۰۲ ب.ظ

موقع نوشتن تیترِ رئیسی آمد یاد جمله ۴۰ سال پیش که رادیو اعلام کرد: امام آمد افتادم

هرچند که اون موقع ها من اصن تو نطفه هم نبودم اما شور و شوق شون زیاد شنیدم

میدونی چیه اصلا مهم نیست که فلان کس از انتخاب و انقلاب مامان باباش راضیه یانه

چون اونا تو اون دوران شهامت اجرای چیزی ک دلشون میخواست داشتن.. و چقد این ارزشمنده.

هرچند که من باهاشون یقینا موافقم و شاید منم بودم انقلاب میکردم.

حالا فارغ از این صحبت ها کاش حال دل ما اگ یه وقت رئیسی انتخاب شد این باشه که شکر که این شد:) مثل حس مامان باباها وقتی امام اومد و گفتن شکر که این شد :)

نمیام هشتگ بزنم تا ۱۴۰۴ با فلانی فقط دعا میکنم هرکی ک میشه اصلح ترین فرد باشه

چون فقط خداست که از صلاح مون با خبره..

پ.ن: من امسال رای میدم چون یقین دارم که باید ایران قوی بسازیم با کمک هم.

 

  • دلآشفت. ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی