گاه نوشت

آخرین مطالب

من کم کم دارم از این منِ جدید میترسم..

و البته میگریزم! دوسش دارم تا حدی ولی شک دارم بهش:/

قبلنا خیلی زیاد مهم بود برام ک ب بقیه بفهمونم چقد مهمن واسم

و چقدررر دوس داشتم ویژگی های + تو ذهنشون ازم داشته باشن،

ولی تازگی ها خیلی این جوری نیستم ن اینکه کلا مهم نباشه

اما اولویتم نیس! 

دلم میخواد قفسه اتاقم پر کتابای رنگی و گوگولی شه ک غرق شم توشون

دلم میخواد تنها زندگی کردنُ یاد بگیرم

دلم میخواد خودم با خودم حالم خوب بشه و از برون گرایی بشم ی آدم کامل درون گرا ک تنهاییشو با هیچی عوض نمیکنه!

ولی من همیشه اجتماع ب تنهایی ترجیح میدم و این برا من فاجعس..

مانع پیشرفته این برون گرایی بیش از حد من.. اینک سرشار از انرژی ام و دوس دارم انرژیمو تخلیه کنم بیرون رو ب همه 

شلوغ بودنِ دورم همیشه اولویت زندگیم بوده.. و چقد تلخ!

پ.ن: تبدیل برون گراییم ب درون گراییم برا اجتماعِ، دوستام، اشناهای اطرافم و..

وگرنه منظورم از تنهایی نبودِ خانواده نیس:) اونا فرق دارن..

  • دلآشفت. ..

نظرات (۳)

چقدر از زبون من بود این پست...

پاسخ:
 ایشالله ک پیدا کنیم شخصیت درست و اصولیمونو:)

با جمع بودن یک مزیتی که داره اینه که باعث میشه بقیه شما رو ببینن و بتونین از طریق جایگاه و احترامی رو کسب کنید 

البته این نظر شخصی من هست :)

پاسخ:
خوب:)))))
همیشه و همه جا صادق نیست
شاید ی جاهایی بله احترام و اعتماد ب نفس بیاره
اما گاها باید پذیرای زخم حرف ها و بی احترامی هم باشیم.. حتی حسادت های خیلی الکی!!
هرچقدر تو جمع تر فعال تر بشی فوش خورتم حسابی میشه:))))
تجربش کردم🙂( البته بستگی داره چ جمعی باشه) 
البته منظورم از این جمع بودن فعالیت تو انجمن های دانشگاهی و.. بود
ولی در کل هم خوبه هم بد
البته دانشگا ما اوضاعش تو این زمینه خرابه! بقیه جاها خوبه:))))

آها بله این جنبه رو نگاه نکردم :)

 

در رابطه با انجمن هم درست میگین. دوستام من رو داخل انچمن دیدن تا چند روز مسخره میشدم 😐😂

پسرا اونقدر فعال نیستن و فکر میکنن دوستاشون هم فعال نباشن ولی وقتی میبینن یک پسری داره یکم فعالیت میکنه دیگه هر چی لقب خودشیرینی‌طور هست بهش میدن :)))

پاسخ:
واسه من خوب بود تا ی حدی اما از ی جایی به بعد خیلی جدیش گرفت ضربشم خوردم:دی
شمام سعی کنید مسؤلیت خیلی جدی سنگین نگیرین همین طوری تفریح تفریح کار کنید
جدیش نگیرید ب دید سرگرمی نگاه کنید عالیه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی