گاه نوشت

آخرین مطالب

عنوان بعدا گذاشته شه فعلا ..

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۱۸ ق.ظ

سهم ی سال از زندگیم، سرنوشتش نزدیکه.. ی سال از عمر پیش روم.

اگ ب هردلیل نشه.. 

شاید من..

 

من ب کم بودن خودم یقین دارم اما ب نگاه ویژه اون بالایی هم شاید امید..

امیدوارم نگاه ویژه کنه و تبدیل ب خاطره شه نه اندوه مجدد..

 

#بنویسیم سبک شیم فقط! :)

# میگم ب زودی همه چیو.. فقط امیدوارم بشه، خستم بعد این حجم از شرایط سخت  ک فقط خودم میدونم و خالق.. همین..

 

حسم شبیه کنکوری شده ک منتظر نتیجشه..اما اگ نتیجه کنکور ی چیز شخصیه و قابل جبران و مختص درس

این اما ی چیزی فرای همه چی .. کاش برسه لحظه وصال 

چ مال ی کنکوری.. چ ی عاشق.. چ ی درمان .. و چ یه چیزی فارغ همه این چیزا مشابه

شرایط من.. من💛

چشمام سوزش پیدا کرده از فرط کلافگی  شدید ، بخوابم فقط تا فردا..

امید دارم ب دعاهاتون🙁💛 

ب وقت شب بیداری این وقت ..

ب وقت روزی ک داره هی نزدیک و نزدیک تر میشه ب من

پ.ن: غرغرو هم خودتونید : )))))))) 

  • دلآشفت. ..