گاه نوشت

آخرین مطالب

و به امید روزی ک بنویسم تمام شد

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۲۱ ب.ظ

معتقدم جذابیت روز آدما ب طرز نگاهشون بر میگرده..

شاید مسخره باشه اما منطقم میگ الانی ک غرق استرسم

الانی که له له میزنم که اون اتفاق سهم من شه

بیشتر حس میکنم زندم..

دارم له میشما! ولی حس میکنم همین رنجشا داره نگاهمو عوض میکنه ب دور و بر..

الانی ک هی دارم نزدیک میشم و شک و تردیدای وجودیم بیشتر میشه

هی اینکه میگن نمیشه و تصمیم دارم بجنگم..همه اینا منو میکشن اما مجدد زنده میکنن..

راستش فکر میکردم همیشه ی اعتماد ب نفسی دارم ک کسی جلودارم نیس

اما الان ک ب مسیر نگاه میکنم میگم نکنه ک ن؟

نکنه نشه؟ نکنه همه چیو از دست بدم؟

میدونین میگن ایمان و تردید همسایه هم اند..

و من دقیقا همین حالو دارم

همین حد از ی تار مو هم باریک تر شده یقین من..

  • دلآشفت. ..

نظرات (۳)

میشه

مطمئنم که میشه 

اگه تلاش کنید همه چی امکان پذیره 

پاسخ:
 امیدم ب همینه..
اینکه وسعت شدنه بیشتر از  زمان و تلاشم  نباشه💛 یا اگ هس برکت تلاشم منجر ب رسیدن شه.. :)
مرسی ^__^

کاش بیشتر توضیح میدادی، من که یکم خنگم نفهمیدم اون اتفاقه چیه..:)

ولی بهرحال امیدوارم بهش برسی🙄😄🌺

پاسخ:
اگه بهش برسم میگم حتما ، فعلا مجبورم مختصر رد شم ازش.. 
مرسی مرسی 🌿

  • کوتاه کننده لینک و کسب درآمد
  • با سلام وقت بخیر 
    شما می تونید با سایت ایوانی کسب درآمد کنید
    لینک کوتاه کنید 
    بالاترین نرخ کسب درآمد 
    20% پاداش زیرمجموعه گیری
    e1i.ir

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی