گاه نوشت

آخرین مطالب

یکی بستنی توت فرنگی با خرده های بیسکوییت دوست داره یکی ترکیب کاکاوو تلخ و شیری بستنی رو..

یه نفر تو کافه ترجیح میده قهوه تلخ سفارش بده یکی دیگه سیب زمینی سرخ کرده ..

یکی با پرسه زدن تو پس کوچه های شمال حالش خوب میشه یکی دیگه ترجیح میده بشینه تو خونه و همراه با موزیک حرکات موزون و ناموزون بره...

یکیم تنها چیزی ک حالشو عوض میکنه خوابِ..

و این میون میشه آیا گف کدومش بهتره؟! کدوم خوب نیس؟

کسی چ میدونه! 

دارم میرسم ب اون قسمتی از زندگی ک قلب وسعت پیدا میکنه  پیروِ رویاها، سلیقه و خلقیات خود آدم..

اینکه من بستنی کاکاویی رو به توت فرنگی ترجیح میدم نه ب کسی ربط داره و ن میتونه تاثیری تو علاقه من ب کاکاوو داشته باشه! یا اگ داره لاقل کم باشه نه اینکه شیرینی خوشمزگی شو بپرونه!

 اینک فلان کس دوست داره ب جای شیرقهوه ، چای بنوشه اصلا ب من ربطی نداره..

اگر ما هروقت لواشک میخوریم به این فکر کنیم که نکنه اینکه من  لواشک رو بیشتر از شیرینی دوس دارم تاثیر بزاره تو روابطم با آدما.. نکنه دیگ از من خوششون نیاد؟

نکنه.. تهش چی واقعا؟! میشه بخاطر مردم از همه چی گذشت؟ حتی خودت؟؟

مثل بچگی هات ی دنده و لج باز باش.. بمون پای حرف و قلب خودت..

حالا اگ این وسطه کج شدی ،نفهمیدی ،

دستتو بگیر سمت آدما اما جذب کامل نشو..

یادت نره جذب کامل شدن مساوی مرگ تدریجی آدماس..

قلبتون به وسعت رویا، علایق و افکار خودتون پهنا💛

پ.ن:  مثال بستنی و قهوه و لواشک و..  یه نماده

  • دلآشفت. ..

نظرات (۵)

قشنگ بود :)

پاسخ:
مرسی آقا معلم :)))

موافقم عاولی :)🌹

پاسخ:
:))
ممنون 🙌🌿

تو که کارت بیسته ! من از اون ادمایی ام که ۸۰درصد مواقع قهوه سفارش میدم ۲۰ درصدم مواقعم سیب زمینی و قارچ ! یه پرستش موجی ولی آدم دل خودش!☺

پاسخ:
مرسی😁😂
همون اصل همینه اینک قهوه و سیب زمینی سفارش میدی اما ب خاطر 
بقیه نمیری ذرت مکزیکی سفارش بدی😁
تغییر علایق و عقاید کاملا طبیعی و درسته اگ بخاطر کس دیگ نباشه✌😘

من همیشه میگم باشه تو درست میگی از اون پشت مشتا کار خودمو میکنم😂

پاسخ:
😄😄😄👌

یک راه حلی هم هست به این صورت که بستنی توت‌فرنگی و کاکائویی رو قاطی می‌کنیم هم می‌زنیم و به یک نقطه مشترک می‌رسیم.

این مثال شاید خیلی چندش به نظر برسه و بخندید بهش اما توی جامعه‌شناسی،دیگچه‌همانندسازی دقیقا همین کار رو با فرهنگ های مختلف انجام میده.

پاسخ:
چه دید جالبی کاملا درسته.
جاهایی ک منطق میپذیره یا درسته اما ما نمیپسندیم
 یا جاهایی که  ادمای مخالفمون جزو عزیزای زندگیمونن.
ترکیب اینا هرچند اولش ب دلمون نچسبه! یا حسرت خوشمزگی قبلی تو دلمون بمونه اما میشه راه اومد و ترکیب این دو تا رو تجربه کرد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی