گاه نوشت

آخرین مطالب

غرق آدمای دور و فاصله دار نشید

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ق.ظ

یکی از درسا بود که خوب خیلی وقت بود سمتش نرفته بودم..

ی گارد خاصی نسبت بهش داشتم نه اینکه ساده بگیرمش اما میگفتم عجیب و غریبم نیست وقتی رفتم تو دلش دیدم مثل اینکه حتی خیلی پیچیده تر از اونیه که فکرشو میکردم انگاری فکر میکردم میشناسمش! وگرنه خیلی غریبه برام

یه سری آدمای زندگیم همینن..فک میکنیم شناختشون اسونه!

اما وقتی انس میگیری میبینی چقدر با وجود نزدیکی بهشون غریبی و چ قدر دنیاتون متفاوته..

حتی تجربه یه کار..یه ریسک..

از دور یه مدل دیگس.. میدونید حرفم چیه؟

غرق آدمای دورِ و  فاصله دار  نشید

نگید نه این اون جور ک فکر میکنمه! حقیقت اینه خیلی وقتا اتفاقا اون جور که فکر میکنیم نیست.. 

محور دنیاتون نشه براساس نظر بقیه راجع ب ادمای دورتون..

یعنی اگ فلانی گف این خوبه یا بده تا خودت ب شناخت نرسیدی خیلی نزدیک نشو..

گمانه زنی باید ریخت دور.. آدما نسبت به سطح فکر خودشون راجع به افراد نظر میدن..

از سرِ تنهایی وابسته به کسی نشید چه هم جنس باشه و چه غیر هم جنس..

کاش همیشه اینو آویزه گوشم کنم💜 آویزه گوشتون کنید💛

#ش 

پ.ن: حالا جدا از اینا با اون درسه چ کنم کلی استرس گرفتم سرش:/ همش تو ذهنم میاد دیر شروع کردی میفتی:(

پ.ن: خداروشکر صحرا حالش  خیلیی بهتره (:

  • دلآشفت. ..

نظرات (۴)

خیلی اتفاقا این پستت شبیه یکی از پستای من بود! یکی از ترا ریخته های ذهن من!

پاسخ:
چه قدر جالب ✌مشتاق شدم بخونمش 💛
اگ مشکلی نیست لینکش رو بفرست برام(:

با این اختلاف که موضوع من درمورد یه فرده!

پست دوم وبلاگم با موضوع درد اویختگی

و پست سوم با موضوع کی میتونه باشه !

پاسخ:
اره نگاهمون یکم فرق داره..
میدونی من اینو وقتی نوشتم که عقلم میگف افرین..
دلم میگف پشیمون نشی مبادا..
و بدیش هم اینه اگ زیادی فرصت نزدیکی بدی اگ ازش ضربه بخوری پشیمون میشی
و اگ فرصت ندی! جنجالی تو وجودت مثله خُره میفته-_-
اما خب مسیرم تا الان تقریبا دومی بوده 

من دیگه واقعا تشخیص نمیدم چی درسته چی غلط !

پاسخ:
نمیدونم شرایطت چطوره
اما سخته میفهمم💛
  • مهرزاد شهسوار
  • سلام خسته نباشین
    لطفا" وب منو لینک کنین که در این حرکت شما ثواب عظیم و برکتی فراوان نهفته است.منتظر جوابتون هستم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی