گاه نوشت

آخرین مطالب

زمانِ دیگه کارش اینِ :)

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۳۴ ب.ظ

یادمه نوجوون که بودم .. فک کنم15 16 سالم بود!

عشق نوجوانی و این حرفا :|

از اونا ک ملاکت فقط میشه چشم و ابروی خشگل و تیپ و شاید غرور ی پسر

خب راحت بگم ک دل بستم:/ یادمه موزیک گوش میدادم

پروفایلشو چک میکردم و..frown😂😂😂

خدایی یادم میاد خجالت میکشم از خودم!

شنیده بودم پسر درس خونیه یادمه جو رقابتی تو ذهنم باهاش ساخته بودم

و میگفتم کاش ی دانشگاه باشیم با هم😂😂😂

بعدا از طریق یکی فهمیدم ک انگاری با ی دختره ارتباط داره نمیدونسم تا چ حد اما مشخص بود رابطه جدی نداره باهاش..

القصه! شکست احساسی خوردم، سعی کردم فراموشش کنم اولش سخت بود ولی بعد ک پخته شدم فقط شد رقیبم و برا همین حس عشقه پرید..

و حالا الان ک شهر دانشجویی هردومون فرسنگ ها با هم فاصله داره و من

هیچ جایی از ذهنم ، وجودم تعلق نداره بهش.

انگاری بدشون نمیاد بیان جلو 😐و از طریق افرادی رسید ب گوشم

و وقتی ازم پرسیدن حست چیه خودم موندم ک چی بگم

پیچوندم همه چیو و بحثو عوض کردم

و باید بگم میدونید حرفم چیه.. زمان ک بگذره شاید خیلی چیزا عوض شه

تو نوجوونیام فکر میکردم مادرش.. خودش ازم متنفرن..

و حالا..

اما الان خودم موندم ک من موافقم یا مخالف

خیلی از حسای وجودمون ممکنه تغییر کنه.. زمان خیلی چیزا رو عوض میکنه خیلی چیزا..

ی چیزای پنهانی رو میکنه! ی چیزای خوبی رو بد میکنه! رفیقتو دشمن میکنه! کسی ک خوشت نمیومد ازشو رفیقت میکنه جوری گ اون ادم درد و دلاشو فقط ب تو میگ!

زمان خیلی چیزا رو تغییر میده خیلی چیزا رو. 

  • دلآشفت. ..

نظرات (۴)

😂😂

👌😁

پاسخ:
لبخندتون مرموزانه بود😅
فک کنم واسه شمام پیش اومده بوده:))))😅

آره پیش اومده ولی هنوز سرم به سنگ نخورده😐

پاسخ:
اگ ب چشم ازدواج بهش نگاه میکنید ریز بینانه تر باشید
صحبت یک عمر زندگیه و اینکه اون قراره عهده دار بخشی از تربیت فرزندتونم باشه و خیلی چیزای دیگ.
انقدری از انتخابتون مطمئن باشید ک بتونید پیش همه بگید طرف مقابلتون کیه
قیافه هم بعد مدتی عادی میشه ممکنه جذابیت داشته باشه
خیلی وقتا ادم فقط براساس احساسش انتخاب میکنه اما باید ی جایی ایستاد و شک کرد ب انتخاب سخته اما شدنیه

و اینک فک کنم کنکوری بودین الان فقط سعی کنید قشنگ ایندتو بسازید
این تایم دیگ برنمیگرده وقت واسه عشق و عاشقی زیاده :α

ممنونم از توصیه هات :)

به روی چشم

موفق باشی

پاسخ:
خواهش :)
چون درکتون کردم میگم.
همچنین
ان شالله خبر موفقیتتون رو تو وبلاگتون ببینیم ^__^

شاید ظاهرا نا مربوط ...

 

ولی یاد کلام علامه طباطبایی افتادم :

حقیقت دنیا یکسانه ، این آدم هان که تغییر میکنن و نسبتون با دنیا عوض میشه و درک و فهم متفاوتی خواهند داشت!

مطلب یک ساعته طولانیه ولی همین:

 آدما تغییر میکنن ...

پاسخ:
 اتفاقا کاملا مربوط بود..
کاملا درست میگید.
اون ادم همون آدمه اما نگرش و ذهن من دیگه همون دختر15 ساله نیست
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی