گاه نوشت

آخرین مطالب

گنگ

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ق.ظ

شاید بهترین سن و بهترین روزای زندگیم داره سخت میگذره و عجیب غریبب

اینکه بخاطر خودم بودن و کارام باید با ی سریا بجنگم

حتی با کسی که یه روزی فکر و دلمو گاهی مشغول خودش میکرد

و خوشحالم ک عاشقش نشدم اما

همون سهمی ک داره تو فکرم پر میکنه از خودش غلط محض بوده و هست

نمیدونم واقعا

بودن ی سریا کنارم باز خوبه.. رفیقی ک ترم بعد فارغ التحصیل میشه و..

و جهاده که بودنش باز خوبه کافی نیست واسم ولی بازم خوبه

خیلی سخته خیلی

راهی رو شروع کردم ک مقابلم ی لشکر مخالفن.. 

راهم درسته اما..

نمیدونم واااقعا کلافم

نمیخام غرنامه کنم اینجا رو اما دلم گرفته و باید تخلیه شم.

فقط دعا میکنم همه چی درست بگذره

من توان این همه چیزو..نمیگم ندارم قطعا داشتم که تا الان ایستادم اما خستم

تو این راه دارم بزرگ میشم

اما خستم شدم

گاهی فکر میکنم از همه چی و همه جا بزنم بیرون و تموم کنم ماجرا رو

ولی گاهی هم میگم باید صبور بمونم

نمیدونم واقعا نمیدونم

این روزا سرم شلوغ شده و حوصلمم پایین اومده ببخشید سر نمیزنم

ببخشید💛

  • دلآشفت. ..

نظرات (۳)

  • Milad HB عسل تکسو
  • سلام بلاگ خوب و جالبی دارین ، لذت بردم از محتوای بلاگتون :)

    از بلاگ عسل تکسو هم دیدن کنید و تمایل داشتین بلاگ رو دنبال کنید

    (از باکس دنبال کنندگان) من بلاگتون رو دنبال کردم.

    شاد و سلامت و موفق باشین :) 

  • Milad HB عسل تکسو
  • سلام بلاگ خوب و جالبی دارین ، لذت بردم از محتوای بلاگتون :)

    از بلاگ عسل تکسو هم دیدن کنید و تمایل داشتین بلاگ رو دنبال کنید.

    بنده دنبالتون میکنم.

    (از باکس دنبال کنندگان)

    شاد و سلامت و موفق باشین :) 

  • Milad HB عسل تکسو
  • اگه دوس داشتی دنبالم کن ، دنبالت کردم :دی

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی