گاه نوشت

آخرین مطالب

امروز کل اهنگای گوشیمو پاک کردم :| 

 نوشته بود: نزار موسیقی تو رو بنده خودش کنه

و ی کلیپ دیگ که میگف ی نفر

ببین حال روحیت با کدام نوع موسیقی خوب میشه و من هرچی فکر کردم دیدم این اهنگایی ک ردیف شده تو گوشیم از احمدوند و تتلو

تا رضا بهرام و..

الان دیگ حالمو خوب نمیکنه فعلا گذاشتمش کنار

چون معتاده اهنگم شاید باورتون نشه اما مداحی دان کردم😁😁

ک وقتایی ک دلم تنگه هندزفری و تنهاییِ اتاقم میشه حداقل مداحی گوش بدم😁

من ادمایی ام ک میمیره واسه اهنگ امیدوارم دووم بیارم

و اینکه اگ مداحی قشنگی میشناسید معرفی کنید بهم چون چن تا بیشتر قشنگ نیافتم تازگی دانلود کردم😁😁

ی عمر بنده اون مدل موسیقی بودم ی تایم کوچیکی هم اینور رو تجربه کنم😝

پذیرای معرفی هاتون تو خصوصی هسم مرسی ازتون💛

مرسی ک هستید و بازم ببخشید ک هیچی نمیگم و کم حرف شدم پیشتون💛💛

ولی قول میدم برسه ب همین زودیا ک ی دختره قوی برگردم

تلاشمو میکنم

  • دلآشفت. ..
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.