گاه نوشت

آخرین مطالب

رها رها رها! #شاید چالش هفته ها تغییر

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ق.ظ

عشق تو وجود تک تکمون جریحه داره حتی وقتی در منفورترین حالتِ حسی وجودی قرار میگیریم..

اون لحظه هم یه چیزی قلقکمون میده سمت یه چیز و شاید هم یه شخص..

و میگردیم دنبال امید تازه واسه زندگی..

حالا این  بهونه امید میتونه صرفا مجازی و معنوی باشه یا زمینی و ملموس..

و من این روزا دارم امیخته این دو تا رو تجربه میکنم!

دارم یاد میگیرم از بی رحمی هام کم کنم..قلبمو صاف کنم از همه چیز و همه کس..

ادا در نیارم و حساس نباشم..

تصور همچین دنیایی هم جذابه واسم..

پذیرفتن غیر و لاغیر..

و آغوش تمام روزهای کنون..

مدام یا تو اینده غوطه ورم یا گذشته..

و یادم رفته یه اکنونی هم هست ک تا بجنبیم میشه قبل..

دلم میخواد این سنی ک توشم پر تغییرات تدریجی قشنگ باشه..

پر گذشتن از دیروز ها باشه !

منِ امروزم رو مدیون گذشتم بدونم اما تو گذشته هم غرق نشم..

من تجربه یه دنیای جدید و میخوام..

شاید حرفای الانم جوگیری باشه اما تصورشم قشنگه برام..

دلاشفت این روزا همون مجهول الحال دیروزه

شایدم کاکتوس..

همه این اسما خودم بودم و هنوزم هستم..همون قدر سریع گذش و به چشم خودم دیدم و هربار تجربه پستی و بلندی متفاوت..

روزای جدیدی هم تو راهه..

و الان من اون موقع رو میسازه..

#چالش هفته های تغییر(شمام دوس داشتین شروع کنید )

  • دلآشفت. ..

نظرات (۷)

  • ... به دنبال حقیقت ...
  • یک من بزرگتر در درون تان حضور دارد...

     

     

    + و دروغ چرا؟ تنهایی دارد مرا ذره ذره می جود!

    پاسخ:
    یکم  بی زحمت باز تر کنید منظورتون رو
    خیلی متوجه نشدم حقیقت

    + ینی تنهایی دخیله ؟ تو چی؟

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    پاسخ:
    ؟
  • ... به دنبال حقیقت ...
  • دو تا موضوع جدا بود

     

    در مورد شما این که می تونید کارای بزرگ انجام بدید.

     

    در مورد من این که تنهایی دارد ذره ذره آبم می کند...

    پاسخ:
    همه میتونن انجام بدن..
    درسته سخته خیلی و منم انکارش نمیکنم..
    واسه بدست اوردن یه چیزای خوب از دست دادن بعضی چیزها لازمه ولی گذشتن سخته و منم تازه اول راهم.. ابتدای ابتدا!
    ..
    گاهی دور و برمون خیلی شلوغه و فقط تنها کسی ک نیست اونی ک باید باشه هست و اگ حال شما این جوریه خب سکوت میکنم چون بحثش کاملا جداس
  • ... به دنبال حقیقت ...
  • حال من دقیقا همینطوره که فرمودین...دقیقا :)

     

    بی لشکریم...حوصله ی شرح قصه نیست....

    پاسخ:
    میفهمم
    ولی دست رو دست نزارید برید سمت همون ک باید..
    چ بسا همون ادمم منتظر یه ادم مثه شما باشه..
    و از دل اون  بی خبرید
  • ... به دنبال حقیقت ...
  • خانه ی دوست کجاست...؟ :)

     

    البته در بعضی روایات هم نقل شده که گفته اند: شما که لالایی بلدین چرا خواب تون نمی بره :)

     

     

    + و اما در مورد تصمیم تون، ذره ای تردید ندارم که به امید خدا می تونید.

    ذره ای تردید نداشته باشید که می تونید، ان شاءالله.

    پاسخ:
    دیگ اونو نمیدونم..
    در مورد روایت هم اگ منظورتون منم ک خب بحث دخترا فرق داره خب
    + ممنونم

    ای بابا، به خودت نگو کاکتوس :) 

    پاسخ:
    کاکتوس یاداور خاطرات اذر و..  96 برای منه
    ک پر از شیب و نشیب بود برام..
    😉

    سلام.خوشحال میشم به وبلاگ من سربزنی و مطالبمو بخونی.اگر خواستی دنبالم کنی بگو تا منم دنبالت کنم/

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی