گاه نوشت

آخرین مطالب

کاش راه دوری بین ما بود/نبود

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۷ ق.ظ

دارم فک میکنم به اینک هرگونه کار کوچیکی ک میکنم تهش میگم عیبی یوخ؟:|

نکنه از دیدگاه اون زشت باشه! :(

ولی ایا اونم انقدر ها به فکر هست؟

در عین انتظار ازت و دوست داشتن دلخور هم هستم یکم.

و خسته از خودم

هنوز خیلی زوده واسه به این شدت درگیر شدن...

میشه دعا.. آرزو... هرچی ک اسمش هست و میزارید بکنید برام؟

خیلی دلم پره این روزا😞

ضعیف و احساسی و گنگ شدم..

#به رنگ شیرین

  • ۹۸/۰۵/۲۵
  • دلآشفت. ..
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.