گاه نوشت

آخرین مطالب

حقیقت اومدم چن تا چیز رو رفع ابهام کنم واقعا دلم نمیاد نگم و ننویسم

الان هم ک درگیر کنکور و این حرفا هستید باید بگم ک 

گاهی میشه تو بهترین رشته(از نظر مردم😐) نبود و خوش و موفق بود!

نمونه بارزشم محمد ساکی ک پرستاری ازاد درود بوده و الان مدیر عامل شرکت دارویی هس! و مخترع چن تا دارو..

و کلی من داروساز میشناسم ک اندر خم یک کوچه اند و مثل باقی دکترها شدند

بی هیچ تفاوت اندکی حتی:)))))

پس فک نکنید فقط تو چن تا رشته خاصی ک جامعه بولد کرده براتون فقط میتونید بترکونید ..حرفم اینه به فکر علایقتون هم باشید

شما حتی اگ رتبه زیر100 شده باشید هم تا یه سال به به میشنوید کنار این به به ها بازم هستن یه عده ک میگن ببین دندان بهتر از پزشکی بودا! اشتبا کردی

یا مثلا مهندسی فلان بهتر از معماری بودا نمیتونی الان تغییر رشته بدی؟😐

هستن همچین ادمایی تا دنیا دنیاس!!!

پس بهتره بی خیال حرف مردم باشید تا حد امکان:)

برید پی علاقتون..

اعتماد به نفس داشته باشید حتی اگ مثلا تو فامیل فلان کس 3 رقمی شده و شما 4 رقمی

سرت رو بالا بگیرید ادامه بدید..

حالا اگ میرسی چیز مورد علاقت پس بسم الله برید دانشگا و به سلامتی

ولی اگر نه پس اذیت نکنید خودتونو و فارغ از تمام حرف ها به خانوادتون بگید میشه یه سال دیگم پشتم باشید؟ 

و دوباره بجنگید..

حتما الان تحقیق کنید حتی. درمورد رشته هایی ک دوس ندارید و احساس میکنید میارید

مثلا من بعد کنکور قبل اومدن رتبه ها از رشته ایکس متنفررر بودماا!

ولی بعد تحقیق خودم مشتاقانه جزو اولویت های پایین ترم زدم و راضی بودم:)

ممکنه رتبتون اومده و فلان قبول میشید ولی میگید اصن رشته های تیوری این جوری رو دوس ندارید و میخاید برید نئمثلا نقاشی

اگر میبینید میتونید کنار درستون برید لطفا لطفا درس رو ول نکنید

من میشناسم بجه هایی ک علوم پزشکی هستن ولی نقاش! شاعر! گیتار زن! و..  و خودم عاشق این ادمام:)))

...

 

 

حالا این حرفام ادامه داره چن وقت دیگ مینویسم دومیش رو

اگر سوالی هم دارید بپرسید میپردازم تو پست بعدی

 

  • دلآشفت. ..

نظرات (۳)

اولین باری که پوست طولانی انقدر با ذوق و شوق خوندم .

دقیقا همینه واقعا زندگی همینه گاهی واقعا باید از یه گوش گوش بدیم و از دیگری فوری به اندازیم بیرون .

واقعا حرف ها بسیار عالی و آموزنده بود برام عزیزم 44728

من خودم کنکوری بودم اونم تجربی  تغیر رشته ای تو ۱۲ سال تحصیل مدام به حرف اینو و اون گوش کردم  و....

پاسخ:
خداروشکر پسندیدی نیلوی عزیزم:)
اره همیشه همیشه حرف مردم هست کسی ک بخواد نظربده در مورد زندگیت بازم یه چیزی پیدا میکنه واسه نظردادن
خداروشکر ک خوب بود خوشحال شدم^_^
امیدوارم راضی بوده باشی از نتیجت و بهترینا رخ بده برات💛

باید بگم که از نتیجه اصلا راضی نیستم ولی خب نا امیدم نیستم  بلاخر باید جوانب کار هایی که می خوام بکنم درنظر بگیرم و بهترین تصمیم بگیرم 

منم دارم سعی میکنم به رشته های دیگه  که به رشته که می خواستم برسم ولی نتوستم برسم خودم علاقه مند کنم امیدوارم موفق بشم 

+ ممنونم بابت پست خوبیه ای کاش سایر کنکوری ها هم بیان و ابن پست بخون  چه اونایی که راضی اند و چه کسانی که حال  روزشون مثل من 

..34668

پاسخ:
اره بهترین تصمیم رو فارغ از حرف مردم بگیر:)
امیدوارم ک بتونی به بهترین حالت ممکن رفتار کنی تو انتخابت
بازم با مشاور مشورت کن
خواهش میکنم😊 اگر کسی رو شناختید ک به دردش میخوره میخواید بگید  بهش امیدوارم بتونم به سهم خودم کمک کنم🌿
 برات بهترین ارزو میکنم

سلام

وبلاگ خوب و پرمحتوایی دارید

خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید

 

دنبال = دنبال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی