گاه نوشت

آخرین مطالب

تغییرات مثلا

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۱ ب.ظ

یه تغییر..

امیدوارم بتونم 

حالا بیشتر میام میگم..

فعلا یه کتابو میخام شروع کنم به اسم 

لطفا موفقیت را باور کنید ..

میخونم و میخونم و میام نظرمو میگم

قطعا نباید جا بزنم

اره گریه اره

ولی جا زدن اخه؟ 

انقدر تو دلم رویاها دارم ک نباید خرابش کنم این همه سختی نکشیدم ک تو دانشگاه جا بزنم 

قطعا من مسولم نسبت به تک تک جمله هایی که تو دانشگاع باید یاد بگیرم تا موفق شم.

یه سری ویژگی های اخلاقیمم باید تغییر بدم.

تو بیان هم بیشتر بیام😐✌

دلم واسه فضای بجه های قدیم تنگ شده

از خیلیاشون بی خبرم :/

پ.ن: حتی اگ قوی هم نیستی اداشو در بیار خب ..

  • دلآشفت. ..

نظرات (۲)

تو قوی تر از هر کسی هستی که فکر میکنی
ذهنت رو گسترش بده و به خودت ایمان بیار، به حرف و نظر دیگران بی اهمیت باش و هرکاری که فقط خودت فکر میکنی درست هستش رو انجام بده و تا تهش برو تا ببینی چه راحت موفق میشی
در هر زمینه ای 
پاسخ:
چه خوب بود حرفات
مرسی : )
از کتاب های انگیزشی هست؟
پاسخ:
بله
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی