گاه نوشت

آخرین مطالب

یه زفیق مجازی

جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲ ق.ظ

یه دختری تو صفحات مجازی دارم ک هم دانشگاهی من نیست

اصلا نه همو دیدیم نه هیچی!

حتی رشتمون هم عین هم نیست

حس خوب دارم نسبت بهش ! دوست داشتم باهاش هم کلاسی میبودم :)

حالا یه ارتباط کوچیک صمیمیت از اون موقعی شروع شد ک رفتم حرم و گفتم امشب یادتم!

بعد اون انگار حس نزدیکی مون بهم بیشتر شد خیلی خیلی بیشتر

و چقد دلم میخواس یه سبک ادم این چنینی یا مشابه اش تو کلاس داشتم

هنوزم نمیدونم چ تقدیری بود قبول شدن تو دانشگاه فعلی ام و دوستان فعلی ..

شاید هم زمینه قوی تر شدن خودم و باورم بود نمیدونم..

  • دلآشفت. ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی