گاه نوشت

آخرین مطالب

رفتن یا نرفتن

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۰۳ ب.ظ

اون روز ک اون درخواست امضا کردم مطمئن بودم از رفتن!

گفتم میرم ب دانشگاه جدید و خلاصه احتمالا اونجا خیلی خیلی راضی ترم.

شاید تا هفته پیش هم از انتخابم مطمئن بودم که برم.

ولی چن روزی هست ک دو دل شدم. دوستم گف نرو ! چیزی نمونده چشم بزاری تموم شده. ولی

اینکه چطور تموم بشه هم مهمه! نکنه ب طرز داغون، با معدل نه چندان خوب و علم ناکافی تموم شه

من از اون فارغ التحصیلی میترسم! خیلی هم میترسم!

میگم برم اونجای جدید شاید ک همه چی یادم بره، شاید جو بهتری داشت و چ بسا تمرکزم ببشتر و ببشتر شد.

اما یه طرف دل میگ اگ بری و خوب نباشه چی دختر؟

اگ بری و بدتر از اینجا باشه و تو به همین ور دلت وصل بشه چی؟

قلبم ی جوری میشه از فکر بهش! راس میگ! اگ بدتر باشه چی؟

هزار تا شک و سوال ذهنمه .. شاید بیام و اینجا بنویسم ک بلکه از نوشتن به یه نتیجه برسم..

🤦🏼‍♀️

  • دلآشفت. ..

نظرات (۱)

خب از اون دانشگاه مقصد چند نفر آشنا پیدا کنین ازشون بپرسین که چجوری هست جو اونجا.

پاسخ:
اره پرسیدم ولی ب جواب منطقی نرسیدم😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی