گاه نوشت

آخرین مطالب

شب امتحانی نباشید

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶ ق.ظ

اگ بگم چقد ادم استرسی ام شاید باورتون نشه

من خیلی حساس و استرسی شدم😶😅 فرض کن دو هفته دیگ من دو تا امتحان پشت هم دارم با نیم روز فاصله

و انقد حالم بده ک حدنداره یکیش حدود ۴۰۰ صفحس! پر اسم های سخت‌ یکیشم ک فوق العاده محاسباتی و سنگینننننن

نمیدونم چرا انقد اعتماد ب نفسم کمه، خیلیا ب این باورند که اقا دو هفته خیلی هست سخت ترین درسام قابل جم کردنه اما من مدام حرف استادم تو گوشم ک نزارید واسه فرجه ک جم نمیشه😑😑😑

حقیقتا خبط بزرگی بود ک گذاشتم واسه الان خودم میدونم خیلیییی اشتباه بود

با خودم گفته بودم که واسه ماه آخر میزارم جم میکنم 

ولی همیشه شرایط اون جور ک فک میکنیم نمیشه انقدر جریان پیش اومدددد ک نگو😐

و الان در حالی ک ی دونه میزنم تو سر خودم ی دونه کتاب دعا دعا میکنم به خیر بگذره

کاش مثل ترم پیش میخوندم اخه این چ وضعیه 😞

ولی نباید کم بیارم☹

  • دلآشفت. ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی