گاه نوشت

آخرین مطالب

جز انرژی مثبت میشه کاری کرد؟

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۱ ب.ظ

میگم که: میشه واسه بهتر نمره آوردن این درس راهنمایی کنید، شما که دکتری اش دارین؟

میگ : نگران نباشید با کمک هم خوب میگذرونیم

تشکر میکنم، که قیمت میگه..

جهت پاس کردن با نمره معمول حدودا ۴۰۰ میگیرم.

و من مات میشم😐 وات د ؟! این جریان چیست؟ :))))))

من اصلا منظورم امتحان دادن به جام نبود😑 در مورد شیوه خوندن سوال داشتم😂

پ.ن: شیطون درون میگ برو بده پاس کنن، جسارت درون میگه خودت معامله کن و بخون تا ببینی چه خواهد شد! :))) و جسارت پیروز می شود

اقا ولی خیلی سخته اما آن شالله که کار نشد نخواهد داشت 🤦🏼‍♀️ ترم پیش نصف انداخته..

  • دلآشفت. ..

نظرات (۲)

واقعا کار درستی کردی بهت افتخار میکنم

حتی اگه نمره خوبی نگیری بازم عزت نفست برنده شده و خوشحال باش که خودت خوندی و تلاش کردی

من مطعنم عالی میدی فقط تلاش کن😍😍😍

پاسخ:
مرسی عزیزم
ان شالله ک بتونم نتیجه درستی بگیرم🤍😅

خب خودتون انجام بدین بهتر نیست؟ :)

پاسخ:
خب تو پستم ب همون نتیجه رسیدم 😄
هرچند ب شدت فرسایشی هس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی