گاه نوشت

آخرین مطالب

انتخاب واحد اشتباهی!

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۴۳ ب.ظ

فرض کننن چه قدررر انرژی گذاشته بودم! امیدوارم جدا نتیجه این زحمات کار های دانشجویی ببینم =)

 

چه قدر دلم دیدن فیلم و سریال میخواد دقیقا وسط امتحاناتت

و چقدرررر پشیمونم کاش ترم های پیشم مثل ترم قبل اونقد تلاش میکردممم

اخ چقدر حیف ..

امروزم فهمیدم انتخاب واحد اشتباه کردم

درسی ک پیش نیاز ترم بعده اشتباه‌ها چون گفتن تخصصی نیس برنداشتم و الان جا میمونم😔😔چرا اشتباه کردم اخه :/ اونم وقتی این ترم ۲۴ واحده بودم!

ویسی! پکیج! روانشناسی چیزی میشناسین ممنون میشم معرفی کنید

  • دلآشفت. ..

نظرات (۲)

فکر کنم حذف و اضافه بشه واحد رو اضافه کرد دیگه . پس نباید نگرانی بابت این موضوع داشته باشین :)

 

نمی‌شناسم متاسفانه 

پاسخ:
ی واحد ک تخصصی نبود من برنداشتم ب جاش واحد دیگ برداشتم
حالا فهمیدم پیش نیاز این ترم بوده و خلاصه ترم بعد ۳ واحد نمیتونم بردارم😓😓

چ بد :(( ولی شده دیگه.کاریش نمیشه کرد

غصشو نخور جبران میشه

پاسخ:
اره دیگ گذشت😑😑😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی