گاه نوشت

آخرین مطالب

میگذرد کاش خوب!

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۵۹ ب.ظ

یعنی قشنگ پرچالش ترین روزا رو گذروندم

 

دوران مسخره کرونایی و بستری شدن :| اونم نه اینک رعایت نکرده باشم، نه!  از ی مهمون ناخونده همزمان من و دخترخاله گرفتیم:(

و شب یلدایی ک چون دخترخاله مامانش نبود کلی غمگین گذشت مثلا رفتم پیشش حالشو خوب کنم  بدتر خاطرات مرور شد 

 

و امتحانی ک فردا هست و قراره بازم مستقل امتحان بدم🥴😶(همینقدددد مثبت! خودمم بدم اومد از مستقل بودن خودم واقعا شاید با این اوضاع ترم های آتی تغییر روند بدمم و ب تقلب گروهی اضافه شم😂)

امیدوارم بخیر بگذره .. خدایی انصاف نیس دیگ ۱۵ نفر با همن! من تنها :/ 

و البته واقعا دلم میخاد عمیققق بخوابم 

از استرسم دستام یخ کرده🤦‍♀️😑😑😑😑

دیگ ایام فاطمیه هم هست.. امیدوارم معنوی هوامو داشته باشن😶

 

#کاش کسی تحبس الدعا نشود :)

  • دلآشفت. ..

نظرات (۱)

  • فاطمه حسینی
  • چقد سخت شده همه چی برا همه

    پاسخ:
    خیلی :)
    ان شالله ک خیر بگذره و خوب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی