گاه نوشت

آخرین مطالب

جای پای وبلاگ نویسان..

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۴۷ ب.ظ

خب دعوت شدم به چالش ی سری سوالات راجع ب وبلاگ نویسیم:دی

_چه شد به دنیای وبلاگ نویسی اومدی؟

راستش فک کنم سوم راهنمایی بودم.. از طریق یکی از اشناها به واسطه پروژه ای که نشسته بود گوشه و با کامیپیوترش انجام میداد اشنا شدم=)

و من؟ کاملا بی تجربه و خاااام یه وبلاگ زدم اسمشم گذاشتم کلبه ارامش😂 مطالب تماما کپی شده و صد البته روانشناسی و..  بود. کمی ک پیش رفت، ب واسطه دوستای دبیرستانیم وبلاگ خاطرات راه انداختیم و.. در اخر رسیدم ب بیان :/

 

_هدف از نوشتن وبلاگ؟

نوشتن حس میکنم بخشی از وجود منه! هم حس خوب میده هم اینکه این نوشتن به چگونگی فن بیان هم به نظرم کمک میکنه اما در کل در دنیای وبلاگ نویسی ثبت خاطره ها و گاهی هم مشورت در مواردی هدفه

 

_وبلاگ ایده آل؟

راستش نمیدونم، چون هیچ وقت ب صورت فنی به وبلاگ نگاه نکردم واسه خودم بشخصه وبلاگایی ک قلم روون شاید خاطره نویس یا خودمونی دارن اما دید رو نسبت ب زندگی عوض میکنن خیلی جالبن!😍 یا وبلاگ هایی ک نویسندش قلم خفنی داره=)

 

_نظر در مورد وبلاگ نویسای بیان؟

خوبن ب نظرم، بدی ندیدم از هیچ کدومشون💛

 

_ویژگی ک ی بلاگر داره و تو دوس داشته باشی داشته باشی؟

راستششش نمیدونم اما اگر هر بلاگری هس ک ادم بی خیال و منطقی هست 

صدالبته غبطه میخورم بهش و دمش گرم😎🙌

ی چیز وبلاگ نویسی جالبه برام:))) اونا ک فیک نیستن! و تو هرسال رشدشونو میبینی خیلی فوق العادس.. اینک میبینی رویداد های تازه واسشون پیش میاد گرچه من خیلی با بلاگر ها صمیمی نیستم ولی همین ک شاهد رویداد های تازه هستیم کنارشون جالبه🤗

 

چالش توسط آقای امیر.. (بلد نیستم ادرسشونو لینک کنم)

دعوت میکنم از هرکسی ک این پست رو میبینه..تمام کسایی که دنبال کننده هستند ☺ [ حتی شما دوست عزیز ک ب خودت نمیگیری:دی ]

  • دلآشفت. ..

نظرات (۱)

با خوندن این پستت دلم برای سالهای دور وبلاگ نویسی که اینجاها برو بیایی داشت ولسه خودش تنگ شد

الان انگار خلوت شده.نه که ننویسنا.اما مثل گذشته نیست

قشنگ بود جوابهات :)*

پاسخ:
ای جان:(
 
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی