گاه نوشت

آخرین مطالب

به نظرم چالشی سراسر فکره و ممنون از ایجاد این چالش توسط آقای جواد (وبلاگ سکوت)

و از دعوت آقا امیر هم ممنون :)

میدونم شاید ی جاهایی بخونید بگید باشه فهمیدیم دنبال عرفان و این چیزایی😂 اما این تجربه قبل مرگ تو ذهنم اومد و بعد نوشتم. یعنی چیزایی ک حس کردم اگ انجام ندم و بمیرم پشیمون میشم ..

1

تجربه اون لحظه ای که بایستم و بگم همونی شد که میخواسم،

این همونی که شد الکی نیستااا همون آدمی که میخوام شدم

صبور، مقاوم در عین حال مهربان و عاقل 

2

موفقیت هنری و علمیم.. برسم ب جایی که در کنار صدای شدیدِ بارون شیر قهوه ام رو بخورم و افتخار کنم به خودم 

3

اون جایی که مطمئن باشم خانوادم ازم راضین..  ته خوشبختیم احتمالا تضمین شدس

 

4

تجربه یه عشقِ سالم و خالص .. در عینِ رسیدن به آرامش

چ عشق مادی و چ عشق معنوی 

 

5

کمک به دلای خسته خانواده های فقر دار.. و سر زدن ب بچه های بیمار و بی سرپرست و رسیدن بهشون..

رفتن ب خانواده سالمندان و خوشحال کردنشون

 

6

لذت بردن از تک تک لحظه های حالم و امیدواری همیشه 

7

پایبندی به اعتقادات و تفکراتم چ الان چ چندین سال دیگ پیش از مرگم

مقبولیت عام (البته به نحو درست :] ) 

 

دیگه نمیدونم اما دغدغه های الانم همیناس✌

نمیدونم کیو دعوت کنم😅 ارتباطم خیلی محدوده..

اما همه اونایی که میبینن این پستو

و الخصوص : لیمووو..  اسمارتیز..داداش مهدی(آقای معلممون)🤓..

مستوووور

جناب آبی آسمانی... یک مسلمان.. تیارااا جان..

آلااا  و جناب زیتون

و اقای جستار که متاسفانه وبلاگشونو پاک کردند البته

  • دلآشفت. ..

نظرات (۳)

من شرکت کردم قبلا:دی مرسی از دعوتتون

(متعلمیم پیش شما مرسی مرسی)

پاسخ:
چرا من ندیدم پستتو عه :)  اتفاقا اسمت جزو کسایی بود که مطمئن بودم شرکت نکردی😅 اشتباه شد پس ببخشید 😅
(باعث افتخاره در کنار معلمایی مثل تو بودن .هم علمی هم فرهنگی :) )
ارزوی موفقیت کلی. 

آقای سید جواد این چالش رو راه انداختن :)

وبلاگ سکوت.

 

همه اش خوبه و نسبت به بقیه برتری نداره . ان شاالله همه رو در سریع ترین زمان ممکن به دست بیارین .

 

 

پاسخ:
بله بله دستشون درد نکنه :)
الان اصلاح میکنم
فکر کنم باید بیشتر بیام بیان😅
ان شالله خیلی ممنونم آقا معلم ☺
و البته داداش کوچیکه :)

موفق باشی عزیزم 

پاسخ:
مرسی:)☺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی