گاه نوشت

آخرین مطالب

بگو تو بگوشم بگو! ک دل فسرده ایم

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۱۱ ب.ظ

یه خدایی که اون بالاس و خیلی وقته فراموشش کردم..

یه خدایی که نباید شک کنم دیگه بهش

چون اون جوری ب پوچی مطلق میرسم

حضورتو کنارم حس میکنم رب.. :(

وقتای خلوتم وقتی هیییچ کس نیست دورم

وقتی هربار ب زور بساطمو جم میکنم از دور اطرافیانم 

تو بودی

خیلی هم بودی.. حتی وقتی که چن سال پیش تو حرم اون خانومه رو فرستادی ک دلگرمم کنه..

بهم بازم ثابت کن ک هستی کنارم

بگو ک تو هستی حتی اگ کل دنیا سر جنگ بگیره

بگو هستی و من درگیر نمیشم

بگو هستی و من هفته دیگ شادم

بگو هستی

بگو

  • دلآشفت. ..

نظرات (۱)

  • فاطمه حسینی
  • هعی 

    زندگیه دیگه

     توش مرگ حقه دوری حقه دلتنگی حقه شکست حقه

     

    پاسخ:
    نه اینا حق ما نیست
    نباید بزاریم بشه
    نباید بزاره..
    نباید بزاریم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی