گاه نوشت

آخرین مطالب

شب کنکور (واسه کنکوری های عزیز)

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۵ ب.ظ

خب..

نمیگم ادم خیلی موفقی بودم خودم و اینا رو اصلا و ابدا به عنوان یه مشاور نمیگم.. به عنوان  یه دوست یا یه نفری ک پارسال شرایط شما رو داشته میگم..

1

ته دلتون میدونم ممکنه نگرانی داشته باشید  ولی در جهت منفی زیاد نباشه لطفا..

ازمون هایی که تا الان دادی ن کنکور بوده نه جایی از ایندت ثبت میشه.. اون ازمون ها صرفا واسه تست خودت بوده ک ببینی شرایط چجوریه

ولی تو کنکور قرار نیست صرفا همون نتیجه رو بگیری! 

به قول یکی از هم دانشگاهی ها هیچ کس تا روز کنکور نمیتونه حدس بزنه رتبشو!!! پس پیش بینی ممنوع! شاید همین کنکور ک فکرشم نمیکنی بشه بهترین ازمون زندگیت ^__^ از کجا میدونی هااا؟؟؟

پس پیش بینی و غم اینک اخ من نمیرسم به رتبه دلخواهم ممنوع :/ 

شب کنکور زود بخوابید! ک صبح سرحال باشید و سرجلسه خواب الود نباشید

3

سر جلسه اگر دیدید سوالی بلد نبودید خودتونو نبازید!!!! نبازید !!!!

4

لباس راحت  سرجلسه بپوشید ترجیحا ارایش ممنوع😁 ک  پوستتون هوا بخوره.. و نگران پاک شدنش نباشید

5

یه سویشرت هم بردارید ک اگ جلو کولر افتادین سختتون نباشه

من روز امتحانم تو افتاب شدید بودم رفتم پیش مراقب همون اول ک شلوغ نبود سالن ؛ گفتم اینو درست کنید😃 خلاصه از حقتون ' اگر میتونید' دفاع کنید.

6

سعی کنید صبح قبل ازمون با کسی بحث و دعوا نکنید ک سر جلسه فکرتون مشغول نشه هرکی هرچی گف بگید چشم درست میگید

قبل کنکور از مامان و باباتون بخواید دعا کنن واستون😉

ایت الکرسی بخونید.. و امام جواد رو صدا کنید

8

جن تا مداد و پاک کن یادتون نره😁 ساعت مچی درست(خواب نمونده باشه)

یکی دو تا دستمال کاغذی ک اگ احساس ابریزش بینی داشتید مشکلی پیش نیاد..

صبحانه هم سعی کنید خوب بخورید 

واسه تون دعا میکنم ..

ته دلم واسه تک تک بیانی های کنکوری ارزوی حال خوب و موفقیت دارم

بخصوص ' داداش امیر' پسر خوب و مودب ک میدونم امسال میتونه رتبه خوبی بیاره ان شالله کنکورت رو خیلی خوب میدی برادر کوچیک خودم..

و بجه های کنکوری دیگ مطمینن میتونید از پسش بربیاید فقط جا نزنید و تمام توانتونو سر جلسه به کار بگیرید..

میدونم امسال تو بیان میاید میگین ک رسیدین به هدفاتون! ^_^

  • دلآشفت. ..

نظرات (۴)

ممنون
پاسخ:
هم اسم اقا امیر به به ..
خواهش ^_^
ان شاللله شما هم موفق باشید.:)
سلام :)
ان شاءالله موفق باشن همه دوستان کنکوری
پاسخ:
سلام
واقعا ان شالله ...

سلام .

ممنون . 
سوالی نداشتم . 
فقط دعا کنین
پاسخ:
سلام
ان شالله که عااالی میدی
برو بترکون*_*
همه توانتو بزار.:)
  • بانوی بهار
  • قبل از شروع آزمون هم حتما محل دستشویی رو برین یاد بگیرین:| ممکنه لازم بشه
    پاسخ:
    😂😀
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی