گاه نوشت

آخرین مطالب

راحت حرف بزنیم یکم..

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ

یه سایت هست مخصوص کنکوریا!

میرم مرورش میکنم..

یه نوع مرضِ بی درمانه شاید.. :|

مرور میشه واسم تمام خاطرات 4 سال دبیرستان و حتی قبل تر ها

اونجایی که ذوق کرده بودم ک معدلم شده بالای19.70

بعد یادم میفته نهایی ها چه ذوقی کردن خانوادم..

یادم میفته روزایی ک از نهایی ها ک میومدم میشستم اهنگ میزاشتم و سیب زمینی سرخ کرده میخوردم و کیف میکردم و افتخاز میکردم به خودم..

تابستان سال پیش سال بدی بود .

چه قدر گریه کردم..

و چه بد گذشت..

و الان ک اومدم دانشگاه فک میکنم اون دختر سابق کجاس؟

چرا دغدغش دیگ مثل سابق فقط درس نیس؟!

چرا محو تنهاییاش شده و هنذفری بگوش گوشه تخت خوابگاهشه؟

چرا باید برنجه از حرفای بقیه؟ چرا یه تیک از ذهنش تعلق گرفته به یه حسی ک نمیدونه تهش چیه؟

چرا شکسته شده؟

کاش بتونم جم و جور کنم خودمو..

کاش بتونم بخندم به این زودی به الانم..

و کاش باز بود یه حرفی از یه کسی کِ.. 

و کل انرژی من تامین میشد! مثل هربار.. 

میتونم جم و جور کنم خودمو.. من همونم..قوی و پرانرژی..

و مغرور بی عشق شاید! 

این تیک اخر بیشتر از قبل محوم کرده..

میم ازم پرسید عاشق شدی نه؟

گفتم اولش نه.. 

ولی ته دلم.. میخاس بگ تا حدی اره

انگار ک از چشمام خوند گف اره شدی! اوضاعت مثل خودمه..

و من هیچ جوابی نداشتم.. ولی قبل خواب کلی گریه کردم ک چرا سرکش نمیکنم این حس رو؟ مطمینم اطرافیان فک میکنن من مغرور بی حسم..

و هیچ کس نمیچرخه تو ذهنش ک اره اینم دل بست! 

#مربوط به ش

  • دلآشفت. ..

نظرات (۱)

سلام
این دوره هم یکی از دوره های زندگیه ...
خب دوره دانشجویی با قبل اون فرق داره و مسایل مربوط به خودشو داره
امیدوارم به لطف خدا بهترینها براتون رقم بخوره ان شاءالله
پاسخ:
سلام
ممنون
ان شالله برای همه..
التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی